- ဟယ္ ငါေတာ့ ဒီလိုေနရာမ်ိဳးမွာထိုးျပတဲ့ တီဗီေၾကာ္ျငာပစၥည္းဆို မ၀ယ္ခ်င္ေတာ့ဘူး၊ ေစတနာပ်က္တယ္။
- ႀကီးႀကီးကလဲ လုပ္ျပန္ၿပီ၊ ဒီလိုေနရာမ်ိဳးမွာ ထိုးျပတဲ့ေၾကာ္ျငာမွ လူမ်ားမ်ား သတိထားမိမွာေပါ့။ ဒါေၾကာင့္ ပိုက္ဆံ အမ်ားႀကီးေပးၿပီး ဒီလိုေနရာမ်ိဳး၊ ဒီလိုအခ်ိန္မ်ိဳး ပါရေအာင္ ထည့္ထားတာဗ်။
- ပိုက္ဆံေပးၿပီး ပရိသတ္ကို မ်က္မုန္းက်ိဳးေအာင္လုပ္တာနဲ႔ မတူဘူးလား။ ဟိုကားမွာ မို႔မို႔ျမင့္ေအာင္ ဘယ္လိုေကာင္းထားတယ္၊ ပရိသတ္ႀကီး ၾကည့္ရေအာင္ ျပန္လႊင့္မယ္ႀကံကာရွိေသး ဟိုေၾကာ္ျငာ၊ ဒီေၾကာ္ျငာေတြက ျပလို႔မၿပီးႏိုင္ဘူး။ ပရိသတ္က သူတို႔ကို ၾကည့္ခ်င္တာမဟုတ္ဘူး။ မို႔မို႔ျမင့္ေအာင္တို႔၊ ခင္မို႔မို႔ေအးတို႔၊ ရဲေအာင္တို႔၊ ခန္႔စည္သူတို႔ကို ၾကည့္ခ်င္ၾကတာ။
- ဟုတ္တယ္ ႀကီးႀကီးရ၊ ေၾကာ္ျငာဆိုတာ အဲလိုေနရာမ်ိဳးမွာ ေၾကာ္ျငာမွ လူႀကိဳက္တာ။
- ေတာ္စမ္းပါဟယ္၊ လူမႀကိဳက္ဘဲ လူမ်က္မုန္းက်ိဳးတယ္။ ပရိသတ္ကို ေစာ္ကားေနသလိုပဲ။ ငါၾကည့္ေနပါတယ္။
- ဟုတ္တယ္ဗ်၊ ႀကီးႀကီးေျပာမွ သတိထားမိတယ္။ ေၾကာ္ျငာဆိုတာ လူမုန္းစရာေကာင္းေအာင္ မျပရဘူးဗ်။ လူခ်စ္စရာျဖစ္ေအာင္၊ ယံုၾကည္လက္ခံစရာျဖစ္ေအာင္ျပမွ ေအာင္ျမင္တဲ့ေၾကာ္ျငာ ျဖစ္မွာဗ်။ ခုေတာ့ တခ်ိဳ႕ေၾကာ္ျငာတာေတြက ပရိသတ္ကို ဆရာႀကီးလုပ္သလိုလို၊ တခ်ိဳ႕ဟာေတြကလည္း သဘာ၀မက်တဲ့ အလြန္အကၽြံေတြ ျဖစ္ေနတယ္။ ဟိုေၾကာ္ျငာတစ္ခု ၾကည့္ပါလား၊ ေရမရွိ၊ ေနမရွိ၊ ေလမရွိေပမယ့္ သူရွိရင္ျဖစ္တယ္ ဆိုတာေလ။ ေရမရွိ၊ ေလမရွိရင္ လူဟာ ဘယ္လို အသက္ရွင္ႏိုင္မလဲ။ ဒါကို ထည့္မတြက္ဘဲ ျပခ်င္တာျပေနေတာ့တာပဲ။ သဘာ၀မက်၊ သိပၸံနည္းမက်တဲ့ ေၾကာ္ျငာမ်ိဳး။
- ဟုတ္ပါ့ ငါ့တူ ေစာေန၀န္းေရ၊ မင္းတို႔လို လူငယ္ေလးေတြေတာင္ ဒါမ်ိဳးေျပာရင္ ႀကီးႀကီးတို႔လို သက္ႀကီးရြယ္အိုေတြ တစ္သက္လံုး အေကာင္းေတြၾကည့္၊ အေကာင္းေတြဖတ္၊ အေကာင္းေတြနဲ႔ ေနခဲ့ရတဲ့သူေတြက ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္၊ အားနည္းခ်က္ေတြ႔ရင္ ပိုစိတ္ထိခိုက္တာေပါ့။ ခုေတာ့ ေၾကာ္ျငာ၀င္ေနတာနဲ႔ အကယ္ဒမီေတာင္ ေကာင္းေကာင္းမၾကည့္လုိက္ရဘူး။ ဒီႏွစ္ အကယ္ဒမီကေတာ့ ေၾကာ္ျငာအကယ္ဒမီလို႔ပဲ ေျပာရမွာပဲ။ အကယ္ဒမီကလဲဟယ္၊ ငါတို႔ေခတ္ကလို ကား ၁၀၀၊ ၂၀၀ မွာ တစ္ကားေလာက္ ေရြးထုတ္ရတဲ့ အကယ္ဒမီမွ မဟုတ္တာ။ တစ္ကားေလာက္ ေကာင္းေကာင္းေလး ႐ုိက္လုိက္ရင္ ရတာပဲ။
- ဟာ ႀကီးႀကီးကလဲ၊ ရဖို႔ ဘယ္လြယ္မလဲ။
- ႀကီးႀကီးတို႔ေျပာလုိက္ရင္ တလြဲခ်ည္းပဲ၊ ေတာ္ပါေတာ့ဗ်ာ။ ႀကီးႀကီးစကားေျပာတာေတြက ေကာင္းပါတယ္၊ စကားမေျပာဘဲေနရင္ ပိုေကာင္းပါတယ္။
(News Watch Weekly ဂ်ာနယ္ အတြဲ ၅၊ အမွတ္ ၂၉ မွ ျပန္လည္ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္)
No comments:
Post a Comment