Saturday, May 22, 2010

႐ႈသူ၏ မ်က္၀န္းထဲမွာ - ေနစိုးေသာ္


တစ္ည....။

ကၽြန္မႏွင့္ ကၽြန္မ၏ ရွစ္ႏွစ္အရြယ္ သားငယ္ ဇာကာရီယာတို႔သည္ ႐ုပ္ျမင္သံၾကားမွ ၾကည့္႐ႈရန္ လာမည့္ အစီအစဥ္မ်ားကို လုိက္လံ ရွာေဖြ ဖတ္႐ႈေနၾကသည္။

"အိုး... အလွမယ္ၿပိဳင္ပြဲ လာမွာပါလား..."

ကၽြန္မက ေရရြတ္လိုက္သည္။

ဇာကာရီယာက အလွမယ္ၿပိဳင္ပြဲ ဆိုသည္ကို ဘာလဲဟု ကၽြန္မကို ေမးပါသည္။

ကၽြန္မက အလွမယ္ၿပိဳင္ပြဲဆိုသည္မွာ ကမၻာေပၚရွိ အမ်ိဳးသမီးမ်ားထဲမွ အလွဆံုး အမ်ိဳးသမီးကို ေရြးခ်ယ္ရန္ ယွဥ္ၿပိဳင္သည့္ပြဲျဖစ္ေၾကာင္း ရွင္းျပလုိက္သည္။

ထိုအခါ ပကတိ ႐ိုးသားမႈျဖင့္ ျပန္ေမးလုိက္ေသာ သားငယ္၏ စကားက ကၽြန္မကို ရင္ဖိုေစကာ ပီတိေတြ ေ၀ျဖာသြားေစပါေတာ့သည္။

"အဲဒါဆို.... ေမေမ ဘာလို႔ ၀င္မၿပိဳင္တာလဲဟင္...."

[Tammy Litchfield Najjar ၏ In the Eye of the Beholder ကို ျပန္ဆိုပါသည္။]
The Light of English
No (185), May, 2010
စာမ်က္ႏွာ - ၈

No comments:

Post a Comment

 
Web Statistics