Wednesday, September 05, 2007

လမ္းခြဲျခင္း


ေမာင္စိန္၀င္း (ပုတီးကုန္း)
...
......

လိုက္ခဲ့လို႔ ကၽြန္ေတာ္ေခၚ

အေဖာ္က မ၀ံ့ရဲ၊

ကိုယ့္လမ္းတာ ကုိယ့္ခရီး

မိုးသည္းလို႔ပဲ။

သြားၾကစို႔ ကၽြန္ေတာ္ေခၚ

အေဖာ္က မလိုက္ရဲ၊

ကိုယ့္လမ္းတာ ကုိယ့္ခရီး

လိႈင္းႀကီးလို႔ပဲ။

လွမ္းၾကစို႔ ကၽြန္ေတာ္ေခၚ

အေဖာ္က မလိုက္ရဲ၊

ကိုယ္သြားရာ ခရီးလမ္း

ၾကမ္းတမ္းလို႔ပဲ။

လက္တြဲလို႔ ကၽြန္ေတာ္ေခၚ

အေဖာ္က စိတ္မရဲ၊

ကုိယ့္လမ္းတာ တစ္ဆစ္ခ်ိဳး

ဆိုးလြန္းလို႔ပဲ။

သြားေတာ့မယ္ေနာ္

ကၽြန္ေတာ္က ႏႈတ္ဆက္၊

ကဗ်ာေလွ ေရွ႕ကိုမွန္းကာ

သည္ကမ္းကထြက္။

No comments:

Post a Comment

 
Web Statistics