နည္းနည္းရွင္းျပဦးမယ္ (တစ္နည္း) လွ်ာရွည္ဦးမယ္
ဗီဒီယိုဇာတ္ကားအေၾကာင္းေတြ မေရးေတာ့ဘူးလားလို႔ ေမးလာတဲ့လူ အေတာ္မ်ားတဲ့အတြက္ အံ့ၾသရသလို ၀မ္းသာရတယ္။ အံ့ၾသရတာက အဲဒီအေၾကာင္းအရာေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ေရးရျခင္း ရည္ရြယ္ခ်က္က ကၽြန္ေတာ္ၾကည့္ျဖစ္ခဲ့တာေတြကို ဒီအတုိင္း မွတ္ထားတာထက္စာရင္ အခုလိုမ်ိဳး ေရးၿပီးမွတ္ထားေတာ့ ေနာင္တစ္ခ်ိန္ ျပန္ဖတ္ရင္၊ ျပန္ကိုးကားရင္ ပိုၿပီး အသံုး၀င္မယ္ဆိုတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ပါ။ အဲဒီလို ဗီဒီယိုဇာတ္ကားအေၾကာင္းေတြ ေရးတဲ့အတြက္ အတိအလင္း ကန္႔ကြက္ေ၀ဖန္တာ၊ အႀကံျပဳလာၾကသူေတြေတာင္ ရွိၾကတယ္။ တကယ့္ စာေကာင္းေတြကို တင္ေပးေနတဲ့ေနရာမွာ အဲဒီဗီဒီယိုဇာတ္ကား အေၾကာင္းေတြက ဆြမ္းဆန္ထဲမွာ ႂကြက္ေခ်းေရာသလို ျဖစ္ေနတယ္လို႔ စိတ္ပူၾကသူေတြပါ။ ေက်းဇူးတင္ရပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ကလည္း ဆက္ေရးသင့္တယ္တဲ့။ အဲဒီ တခ်ိဳ႕ကိုပဲ ကၽြန္ေတာ္က အံ့ၾသရျပန္ေရာ။ ကၽြန္ေတာ္ထင္တာက ေရးထားတာေတြကိုဖတ္ၿပီး သူတို႔ဇာတ္လမ္းေရြးတဲ့အခါ အေထာက္အကူျဖစ္တယ္လို႔ ေအာက္ေမ့မိတာကိုး။ ဘယ္ဟုတ္လို႔တုန္း။ သူတို႔ေတြက ၾကည့္ၿပီးတာ ၾကာလွေနၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ေရးထားတဲ့ အျမင္ေတြကို သေဘာက်တာတဲ့။ ေျပာရရင္ဗ်ာ… အဲဒီဇာတ္ကားေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ႐ုပ္ရွင္၊ ဗီဒီယိုဇာတ္ကား ေ၀ဖန္ေရးသေဘာမ်ိဳး ေရးထားတာေတြကို ဖတ္ရတာ သေဘာက်ၾကတာတဲ့။ ကဲ… ဘယ္ေလာက္ေတာင္မ်ား အံ့ၾသဖို႔ေကာင္းလုိက္သလဲ။ ၾကည့္ၿပီးသားဇာတ္ကားတစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ့္အျမင္အရ ထင္ရာျမင္ရာ ေရးထားတာေတြကို စိတ္၀င္တစား ေစာင့္ဖတ္ၾကတယ္၊ အားေပးၾကတယ္ဆိုတာက ကၽြန္ေတာ္၀မ္းသာရျခင္း အေၾကာင္းပါခင္ဗ်ား။ ဆက္ေရးသြားပါဦးမည္။
ေၾသာ္… တစ္လက္စတည္း ဒီသႀကၤန္နားရက္မွာ ဇာတ္ကားအသစ္ေတြ၊ အေဟာင္းေတြ ေရြးမေနႏိုင္ပါဘူး။ ကိုယ္မၾကည့္ရေသးတာဟာ အသစ္ပဲေပါ့ဗ်ာ။ ဟုတ္တယ္မလား။ အဲဒီအတြက္ ဟာ… ဘုိးေတာ္ဘုရားလက္ထက္က အေခြႀကီးကို အခုမွလာေရးထားတယ္လို႔ မ်က္ေစာင္းေတြထိုးၿပီး အတင္းေတြ ဆိုမေနၾကပါနဲ႔ဦးလို႔ ႀကိဳတင္စကား ဆိုလိုက္ပါရေစေနာ္။ အလကားေျပာတာပါဗ်ာ… သူမ်ားဇာတ္ကားေတြကိုက်ေတာ့ ပိုက္ဆံေလးနည္းနည္း အကုန္ခံၾကည့္ၿပီး မတန္ေအာင္ေျပာထားၿပီးကာမွ ကိုယ့္အလွည့္က်ေတာ့ မႏြဲ႔ၾကစတမ္းေပါ့။ ဟုတ္တယ္ဟုတ္? ေျပာခ်င္ရာသာ ေျပာၾကပါ။ ကဲ.. ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ျမင္သမွ်ကို ျမင္တဲ့အတိုင္း ေျပာလုိက္ပါၿပီ။
ဇာတ္လမ္း၊ ဇာတ္ၫႊန္း - သည္ေခတ္ေန
ဒါ႐ိုက္တာ - ေနပိုင္
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ေနတိုး၊ စိုးျမတ္သူဇာ၊ ၀ိုင္းစုခုိင္သိန္း၊၊ ဟိန္းမင္း
စိတ္၀င္စားဖို႔ေကာင္းတဲ့ဇာတ္လမ္းပါ။ သို႔ေလာ၊ သို႔ေလာမ်ားစြာနဲ႔ ၾကည့္ခဲ့ရၿပီး ဇာတ္သိမ္းသြားခါမွ ေၾသာ္.. ဒီလိုကိုးလို႔ မွတ္ခ်က္ခ်ရတဲ့ ဇာတ္ကားပါ။ အထူးသျဖင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ကေ၀ စိုးျမတ္သူဇာရဲ႕ မ်က္ႏွာအမူအရာေတြ၊ ေျပာဆိုဟန္ေတြဟာ ဇာတ္လမ္းကို ႂကြတက္လာေအာင္၊ အသက္၀င္လာေအာင္ အမ်ားႀကီး အေထာက္အပံ့ ေပးသြားတာပါပဲ။ အဲဒါေၾကာင့္လည္း ဒီေန႔ဇာတ္ကားေတြမွာ စိုးျမတ္သူဇာပါတဲ့ ဇာတ္ကားေတြဟာ သိသိသာသာ တစ္မူထူးျခားေနတာ ျဖစ္မယ္ထင္ပါရဲ႕။ တစ္ခုပဲ စိတ္ထဲမွာ မေက်မနပ္ျဖစ္ရတာက ေနတိုးက စိုးျမတ္သူဇာ ဖုန္းေျပာတာကို သူ႔ေရဒီယိုနဲ႔ ဘယ္လိုခိုးဖမ္းၿပီး နားေထာင္လို႔ရသလဲဆိုတာပါ။ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဂ်ီအက္စ္အမ္ဖုန္းေျပာတုိင္း ေဘးကေနၿပီး ေရဒီယုိတုိင္ေထာင္ၿပီး ဟိုလွည့္ဒီလွည့္ လိုက္လုပ္ၾကည့္ေနမိတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ကပဲ ညံ့လြန္းေနတာလား၊ ေနတိုးသံုးတဲ့နည္းကိုပဲ ကၽြန္ေတာ္မသိနားမလည္ တာလားဆိုတာကိုေတာ့ အခုအခ်ိန္ထိ ဇေ၀ဇ၀ါ ျဖစ္ေနရဆဲပါပဲ။ မၾကည့္ရေသးတဲ့သူေတြအတြက္ ငွားၾကည့္သင့္တဲ့ ဇာတ္ကားတစ္ခုျဖစ္ေၾကာင္း လက္တို႔လိုက္ပါရေစ။
၀တၳဳ - လမင္းမိုမို
ဇာတ္ၫႊြန္း - ဉာဏ္ႀကီး
ဒါ႐ိုက္တာ - ေက်ာ္ေဇာလင္း ၏ အေတြးပံုရိပ္
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - မင္းေမာ္ကြန္း၊ အိႁႏၵာေက်ာ္ဇင္
အဲဒီဇာတ္ကားက ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေဟာင္းေနၿပီလဲဆိုတာ မသိဘူး။ မင္းေမာ္ကြန္း႐ုပ္ကို ၾကည့္ရတာ တကယ့္ကို ကေလးသ႐ုပ္ေဆာင္ ၾကည့္ေနရသလိုပဲ။ တစ္ကားလံုး မနားတမ္းရယ္လိုက္ရတယ္။ ေနာက္ဆံုးၿပီးခါနီး ႏွစ္ခန္းပဲ ၀မ္းနည္းစရာ အတည္အခန္႔အျဖစ္ ၾကည့္လုိက္ရတယ္။ က်န္တာေတြက တစ္ကားလံုး ပါးစပ္ကို ပိတ္မေနရဘူး။ စကားတစ္ခြန္းေျပာရင္ ေျပာတဲ့စကားက တစ္ခုမဟုတ္တစ္ခုနဲ႔ ၿငိၿပီး ရယ္ေနရေတာ့တာပဲ။ မင္းေမာ္ကြန္းနဲ႔ အူ၀ဲကလည္း တကယ့္ကို ပီပီျပင္ျပင္ ေပါေပးထားတယ္။ ေၾသာ္.. ေပါတယ္ဆိုလို႔ အၾကည္ေတာ္ေပါတာမ်ိဳး မထင္မွတ္လိုက္ပါနဲ႔။ အတင္းကလိထိုးတာ၊ ေအာက္ပုိင္းျပက္တာမ်ိဳးေတြ မပါဘဲ စကားလံုးေတြ၊ မ်က္ႏွာအမူအရာေတြနဲ႔ပဲ ရယ္ေအာင္လုပ္သြားတာပါ။ မၾကည့္ဖူးေသးဘူးကြဆိုရင္ ငွားၾကည့္ျဖစ္ေအာင္ ငွားၾကည့္စမ္းပါဗ်ာ။ ေၾသာ္…. တစ္ခုေတာ့ရွိတာေပါ့ဗ်ာ။ အဲဒီဇာတ္ကားနာမည္ေျပာၿပီး အငွားဆိုင္မွာ သြားေမးလို႔ အေခြငွားတဲ့လူက "ဒါ.. ဗီဒီယုိေခြ အငွားဆုိင္ဗ်… ဗီဒီယိုျပတိုက္ မဟုတ္ဘူးဗ်" ဆိုရင္ေတာ့ ဆက္မေမးပါနဲ႔ဗ်ာ။ ေတာ္ၾကာ ခင္ဗ်ားကို လုိက္႐ုိက္ေနဦးမယ္။ တစ္ရက္ကုိ ဇာတ္ကားဆယ္ဂဏန္းအထက္ ထြက္ေနတဲ့ ဒီေန႔ေခတ္မွာ လြန္ခဲ့တဲ့ ေလးႏွစ္ေလာက္က ဇာတ္ကားကို သြားေမးတာမ်ိဳးကို ဘယ္အေခြငွားသူက ေက်နပ္လိမ့္မလဲဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္လိုမ်ိဳး ကုိယ့္ဘာသာကုိယ္ လက္ကို ဖုန္အေပခံၿပီး လုိက္ဖြ၊ လိုက္ရွာရင္ေတာ့ ၾကည့္ရေကာင္းပါရဲ႕ဗ်ာ။ :D
၀တၳဳ - ပုညခင္
ဇာတ္ၫႊြန္း - သီဟစိုး
ဒါ႐ိုက္တာ - ၀ိုင္း
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ေျပတီဦး၊ ဆန္းထြဋ္၊ အိႁႏၵာေက်ာ္ဇင္၊ ခင္မို႔မို႔ေအး
ေနာက္ပိုင္းဇာတ္ကားေတြမွာ အတြဲညီေနတဲ့ သီဟစိုးနဲ႔ ၀ိုင္းရဲ႕ ပူးေပါင္းဖန္တီးမႈဟာ ဆရာမ ပုညခင္ရဲ႕ ၀တၳဳကို တကယ့္ကို အသက္၀င္လာေအာင္ ပံုသြင္းျပႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာ မတင္မက်ျဖစ္ေနရတာတစ္ခုက ဆန္းထြဋ္ကိုၾကည့္ရင္းနဲ႔ အဲဒီဇာတ္ေကာင္ဟာ ဆန္းထြဋ္ျဖစ္သြားတာလား၊ ဆန္းထြဋ္ကပဲ အဲဒီဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္နဲ႔ အံ၀င္ဂြင္က် ျဖစ္ေနတာလားဆိုတာကိုပါ။ အူ၀ဲကို ခ်စ္တဲ့လူေတြအတြက္ေတာ့ ရင္ဘတ္ႀကီးကို ၾကက္ေမြးနဲ႔ ကလိေနသလိုမ်ိဳး အုိက္တင္အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ မ်က္ႏွာေပးအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ကလူက်ီစယ္တာကို ခံစားၾကရဦးမွာပါ။ အဓိကေျပာစရာ ျဖစ္ခဲ့ရတာကေတာ့ ဇာတ္ကြက္အလွည့္ျဖစ္ပါတယ္။ လံုး၀မထင္မွတ္ထားတဲ့ အကြက္ကုိ ေရႊ႕ပစ္လုိက္တဲ့အတြက္ ဇာတ္ကားၿပီးသြားမွန္း သိသိႀကီးနဲ႔ တႏံု႔ႏံု႔နဲ႔ ဘယ္လိုႀကီးျဖစ္ၿပီး က်န္ခဲ့မွန္း မသိပါဘူး။ အဲဒီေလာက္ေတာ့ မလုပ္သင့္ပါဘူးဗ်ာ။ ဇာတ္သိမ္းခန္းကို ေရးတဲ့အခ်ိန္မွာ ဆရာမပုညခင္ရဲ႕ ေသြးထဲကို ေမာင္လွမ်ိဳးရဲ႕ ၀ိညာဥ္ေတြမ်ား စီး၀င္သြားခဲ့သလားဆိုတာ ေတြးေနမိတယ္။ ၾကည့္လို႔ေကာင္းတဲ့ ဇာတ္လမ္းေကာင္းတစ္ခုပါဗ်ာ။
ဇာတ္လမ္း - မိုးကေလး
ဇာတ္ၫႊြန္း - ေလွနံဓားထစ္
ဒါ႐ိုက္တာ - မိုးေအာင္ ၏ လက္ရာ
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - သူထူးစံ၊ သင္ဇာ၀င့္ေက်ာ္၊ ၀င္းႏုိင္ (အႏုပညာ)၊ ေဗဒါ
ေရွ႕ပိုင္းႏွစ္ခန္းေလာက္ ၾကည့္ၿပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ သည္းခံႏိုင္စြမ္း အေတာ္ကုန္ေနပါၿပီ။ ဒါေပမယ့္ အေကာင္းျမင္စိတ္ကေလး ေမြးၿပီးေတာ့ နည္းနည္းထပ္တိုးၿပီး ၾကည့္ရင္းၾကည့္ရင္းနဲ႔ စီဒီပထမတစ္ခ်ပ္ ၿပီးဆံုးတဲ့အခါမွာ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ေရာ၊ ဦးေႏွာက္ေရာက ဘယ္လိုမွကို ဒုတိယအခ်ပ္ကို ထပ္ထည့္ဖို႔ ခြင့္မျပဳေတာ့ပါဘူး။ လပ္ကီးဆဲဗင္းနဲ႔ မေအးေအး၀င္း စီစဥ္သည္ဆိုတဲ့ စကားလံုးေတြကို ႐ူးသြပ္ယံုၾကည္ခဲ့ဖူးတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ အေတာ္ေလးကို ဆိုး၀ါးသြားေစတဲ့ ဇာတ္ကားပါ။ သူမ်ားေတြက အေရအတြက္မွ အရည္အခ်င္းသို႔ဆိုၿပီး လုပ္ေနၾကတဲ့အခ်ိန္မွာ လပ္ကီးဆဲဗင္းဟာ အရည္အခ်င္းကေန အေရအတြက္ (အရည္အခ်င္းမရွိေသာ) ျဖစ္သြားတာကို စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတာ အမွန္ပါပဲ။
၀တၳဳ - မ်ိဳးကိုမ်ိဳး
ဇာတ္ၫႊြန္း - ကိုေက်ာ္
ဒါ႐ိုက္တာ - ေက်ာ္ေဇာလင္း ၏ အေတြးပံုရိပ္
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - မင္းေမာ္ကြန္း၊ အိႁႏၵာေက်ာ္ဇင္၊ ကိုေပါက္၊ ဦးေအာင္လြင္၊ ေကညီဦး၊ ေအးသီတာ၊ တကၠသိုလ္ဂြမ္းပံု၊ ယြန္းေရႊရည္
ရယ္ရတဲ့ဇာတ္လမ္းတစ္ခုျဖစ္ေပမယ့္ အတင္းအဓမၼ ဖန္တီးထားတဲ့ ဇာတ္လမ္းတစ္ခုလို႔ ျမင္မိပါတယ္။ အျပင္မွာ တကယ္ပဲ အဲဒီလို ပက္ပက္စက္စက္ တုိက္ဆုိင္တာမ်ိဳးေတြ ရွိေနသလားဆိုၿပီး ေတြးေနမိတယ္။ တစ္ခါတိုက္ဆုိင္၊ ႏွစ္ခါတိုက္ဆိုင္၊ အိုဗ်ာ… သံုးခါအထိ တိုက္ဆိုင္ပါဦးဗ်ာ။ ဘယ္ႏွယ့္ဗ်ာ… အခုေတာ့ ဇာတ္မသိမ္းမခ်င္း တိုက္ဆိုင္ေနတာႀကီးကေတာ့ ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔ ဘယ္လိုႀကီးျဖစ္မွန္း မသိဘူး။ အေပ်ာ္ၾကည့္အေနနဲ႔ေတာ့ ၾကည့္ေပ်ာ္ပါတယ္။ ရယ္ေမာေပ်ာ္ရႊင္ရမွာပါ။ မင္းေမာ္ကြန္းကလည္း နဂိုကတည္းက ေျပာင္စပ္စပ္၊ အူ၀ဲကလည္း လိုသလိုလုပ္ျပႏုိင္တဲ့ ကေ၀မဆိုေတာ့ သူတို႔ကို ၾကည့္ရတာနဲ႔တင္ ရယ္ေနရပါၿပီ။ အပ်င္းေျပသက္သက္ေတာ့ ၾကည့္လို႔ေကာင္းပါ့ဗ်ာ။
၀တၳဳ - ပုညခင္
ဇာတ္ၫႊြန္း - မိုးေက်ာ္ေအာင္ (M.K.A)
ဒါ႐ိုက္တာ - ကိုေဇာ္ (အ႐ုဏ္ဦး)
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ေက်ာ္ရဲေအာင္၊ ေက်ာ္ထက္၊ စိုးျမတ္သူဇာ၊ ခင္ေလးႏြယ္၊ ခင္လိႈင္
ဇာတ္လမ္းရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္က အေတာ္ေလးေကာင္းတယ္လို႔ ဆိုႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ သ႐ုပ္ေဆာင္သစ္ ေက်ာ္ထက္ရဲ႕ အေတြ႔အႀကံဳနည္းမႈေၾကာင့္ (အားမနာတမ္းေျပာရရင္) ဇာတ္လမ္းက ေပါ့သြားတယ္။ သူလုပ္ရမယ့္ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္ကို ပီျပင္ေအာင္ လုပ္ႏုိင္တယ္လို႔ အၾကမ္းဖ်င္း ေျပာႏိုင္တယ္။ ဒါေပမယ့္ သူသ႐ုပ္ေဆာင္ေနတာက သ႐ုပ္ေဆာင္ေနသလိုပဲ ျဖစ္ေနတာက အေတာ္ဆိုးတယ္။ ဆိုလိုတာကဗ်ာ…. သူလုပ္ေနရတဲ့ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္ဟာ သူ႔၀ိညာဥ္ထဲမွာ ပူး၀င္မေနတာပါပဲ။ အဲဒီေတာ့ သူ႔မ်က္လံုးေတြကသတ္သတ္၊ သူလုပ္ေနတာကသတ္သတ္ ျဖစ္ေနေတာ့တာေပါ့။ ေက်ာ္ရဲေအာင္နဲ႔ စိုးျမတ္သူဇာကို ဘာလို႔ထည့္ထားသလဲ ဆိုတာကိုေတာ့ ကိုေဇာ္(အ႐ုဏ္ဦး)ကိုေတာင္ ေမးၾကည့္စရာ မလိုပါဘူးဗ်ာ။ သူတို႔မပါဘဲ အဲဒီဇာတ္ကားကိုသာ ၾကည့္ရရင္ဆိုတဲ့ အေတြးနဲ႔တင္ သက္ျပင္းအလံုးႀကီး ခ်လိုက္မိတယ္။ ေပါေတာေတာ ဇာတ္ကားေတြထက္စာရင္ေတာ့ ငွားၾကည့္ေပ်ာ္တဲ့ကားပါ။
ဇာတ္လမ္း - ဆရာေလး ကိုၾကည္ႏိုင္
ဇာတ္ၫႊြန္း - ေဂါက္ႀကီး
ဒါ႐ိုက္တာ - မိုက္တီး ရဲ႕ ႐ိုက္ခ်က္
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ေက်ာ္ရဲေအာင္၊ န၀ရတ္၊ ခင္လိႈင္၊ တိမ္ၫြန္႔၊ ဆင္မ
မေျပာခ်င္ဘူး.. ဒါေပမယ့္ ေျပာရဦးမယ္။ ပရိသတ္တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ အျမင္ကို အျမင္အတိုင္းပဲ ေျပာတာပါ။ ဘယ္သူ႔ကို သာပါေစ၊ နာပါေစဆိုတဲ့စိတ္ မရွိရပါဘူး။ ေပးထားတဲ့ပိုက္ဆံနဲ႔ တန္ေအာင္ေျပာတာလို႔ ဆိုခ်င္လည္း ဆိုၾကပါဗ်ာ။ ဇာတ္လမ္းေရးတဲ့ဆရာေလးကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မသိဘူး။ ဇာတ္ၫႊန္းေရးတဲ့ ေဂါက္ႀကီးကေတာ့ တကယ့္ကို နာမည္နဲ႔လုိက္တယ္။ မိုက္တီးကလည္း တကယ့္ကို ႐ုိက္ခ်က္ျပင္းတယ္။ ၾကည့္ရတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ေခြကနဲပဲ။ အထင္ႀကီးတစ္ခြဲသားနဲ႔ ၾကည့္ရတာဆိုေတာ့ အထိပိုနာတယ္။ ဇာတ္ကားနာမည္ေပးထားတာကို အဲဒီေတာ့မွ ျပန္စဥ္းစားမိတယ္။ လက္စသတ္ေတာ့ ဇာတ္ကားနာမည္မွ မဟုတ္တာပဲဗ်ာ။ ၾကည့္တဲ့ပရိသတ္ေတြကို ေျပာတာပဲဗ်။ ဟုတ္ေတာ့ဟုတ္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကလည္း အဲဒီကားကို ငွားၾကည့္မိတာကိုး။ ေဂါက္ခ်က္ကေတာ့ ကမ္းကုန္ပါပဲဗ်ာ။ ကုိယ့္ကုိယ္ကိုယ္ ေျပာပါတယ္။ ဘယ္သူ႔ကိုမွ မဆိုလိုပါဘူး။
၀တၳဳ - လြန္းထားထား (ေဆးတကၠသိုလ္)
ဇာတ္ၫႊြန္း - ေအာင္ႀကီး၊ စိုးျမတ္သူဇာ
႐ုိက္ၫႊန္း - ေဒြး
ဒါ႐ိုက္တာ - ေဒြး
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ေဒြး၊ သားညီ၊ စိုးျမတ္သူဇာ၊ အိႁႏၵာေက်ာ္ဇင္၊ ျမတ္ေကသီေအာင္၊ ဖူးဖူး၊ ထြန္းထြန္း၀င္း
နာမည္ႀကီးေနတဲ့ဇာတ္ကားကို အခုမွပဲ မ်က္၀ါးထင္ထင္ ၾကည့္ျဖစ္ေတာ့တယ္။ ေဒြး ေနာက္ဆံုး အားထုတ္ခဲ့တယ္ဆုိတဲ့ ဇာတ္ကားဆိုလို႔လည္း စိတ္၀င္စားမႈ ပိုခဲ့တယ္။ တကယ္လည္း ထိုက္တန္ပါတယ္။ ေဒြးရဲ႕႐ူးသြပ္မႈေတြ၊ အားထုတ္မႈေတြ၊ မျဖစ္မေန ႀကိဳးစားထားတာေတြကို ျမင္ေတြ႔လုိက္ရတယ္။ ျမန္မာ႐ုပ္ရွင္၊ ဗီဒီယိုဇာတ္ကားေတြမွာ ၾကည့္ေတာင့္ၾကည့္ရခဲတဲ့ ႐ုိက္ခ်က္ေတြ၊ တည္းျဖတ္မႈေတြ၊ အယူအဆေတြကို ၾကည့္လုိက္ရတယ္။ အမွန္အတုိင္းေျပာရရင္ ေဒြးေသသြားတုန္းက ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာ ဘယ္လိုမွကို မျဖစ္မိပါဘူး။ လူတုိင္းေသၾကမွာပဲကိုး။ လူတစ္ေယာက္ေသသြားတာပဲကိုး။ ဒါေပမယ့္ အခုၾကည့္လိုက္ရတဲ့ ႏွင္းဆီမိုးတိမ္ကို ၾကည့္လုိက္ရတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေဒြးကို တကယ္ကို လြမ္းသြားပါတယ္။ ေသသြားတဲ့အတြက္ ႏွေျမာသြားမိပါတယ္။ ေက်ာ္ဟိန္းႀကီး ဘာေၾကာင့္မို႔ ေဒြးအတြက္ ေဒါသေတြ ထြက္ခဲ့ရတယ္ဆိုတာကို ေသေသခ်ာခ်ာ နားလည္သြားတယ္။ ဇာတ္လမ္းေတြ၊ သ႐ုပ္ေဆာင္အေၾကာင္းေတြ ေျပာျပေနစရာ လိုမယ္မထင္ပါဘူး။ ပါေမာကၡႀကီးေတာ္တာကို ႏြားေက်ာင္းသားက ခ်ီးက်ဴးေနစရာမွ မလိုတာပဲဗ်ာ။ ခ်ီးက်ဴးေနမိရင္လည္း လူရယ္စရာ ျဖစ္ေနမွာေပါ့။ ၾကည့္ျဖစ္ေအာင္ ၾကည့္လုိက္ၾကပါဗ်ာ။
ကိုဉာဏ္ (ပန္းေလာင္ေျမ)
၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္၊ ဧၿပီလ ၁၉ ရက္၊ တနလၤာေန႔။
ညေန ၄ နာရီ ၀၁ မိနစ္တြင္ ၿပီး၏။
ၿကည္႕နွဳိင္လွခ်ည္လားဗ်ာ။
ReplyDelete