ဇာတ္ကားအမည္ - ေကာက္ကင္ေအာက္က ဆံုမွတ္
၀တၳဳ - လမင္းမိုမို
ဇာတ္ၫႊန္း - သမီးျမတ္ေက်ာ္
ဒါ႐ုိက္တာ - ကိုေဇာ္ (အ႐ုဏ္ဦး)
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ေနတိုး၊ အိႁႏၵာေက်ာ္ဇင္၊ ေခ်ာရတနာ၊ အံ့မင္းညိဳ
ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ - မထင္မွတ္ဘဲနဲ႔ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းတဲ့ ဇာတ္လမ္းတစ္ခုပါ။ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ လံုး၀ကို အျငင္းပြားရတဲ့ ဇာတ္ကားပါ။ သူတို႔ေတြအားလံုးက အဲဒီဇာတ္လမ္းဟာ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးလို႔ ခါးခါးသီးသီးပဲ ဆိုၾကပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဇာတ္ၫႊန္းေရးသူရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္အခ်ိဳ႕နဲ႔၊ ေနတိုးရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္ခ်က္ မပီျပင္မႈတခ်ိဳ႕ေၾကာင့္ အဲလိုျဖစ္သြားရတယ္လုိ႔ ျမင္မိပါတယ္။ ၀တၳဳစာအုပ္ကို ဖတ္ရတယ္ဆုိရင္ ပိုေကာင္းမယ္လို႔ ေျပာႏုိင္တဲ့ ဇာတ္လမ္းမ်ိဳးပါ။ အဲဒီဇာတ္ကားမွာ အိႁႏၵာေက်ာ္ဇင္နဲ႔ အံ့မင္းညိဳရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈဟာ အမွတ္ျပည့္နီးပါး ေပးခ်င္စရာပါ။ အထူးသျဖင့္ မထင္မွတ္ဘဲ အံ့မင္းညိဳေၾကာင့္ ဒီဇာတ္ကားဟာ အသက္၀င္လာရတာကို ေတြ႔ရပါတယ္။ ၀တၳဳေရးကတည္းက အဲဒီေနရာကေန စာေရးဆရာမက ေရးထားသလားဆိုတာ သိခ်င္စမ္းပါဘိဗ်ာ။ အိမ္ေထာင္ေရးပညာေပး ဇာတ္လမ္းတစ္ခုလို႔ဆိုရင္ "ဟင္" ဆိုၿပီး မၾကည့္ဘဲေနၾကမွာစိုးလို႔ ဘာမွတ္ခ်က္မွ မေပးလို္ေတာ့ပါဘူး။ ငွားၾကည့္သင့္တဲ့ ဇာတ္ကားတစ္ခုလို႔ ၫႊန္းပါရေစ။
ဇာတ္ကားအမည္ - ေရသည္ေယာက္်ား
ေအာင္ဗပါ၀ါ ကိုယ္ပိုင္ေရးၫႊန္း ႐ုိက္ကူးသည္။
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ေနတိုး၊ အိႁႏၵာေက်ာ္ဇင္၊ ေနေအာင္၊ သန္းသန္းစိုး၊ ေဗလု၀၊ ေအးေအးခုိင္
ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ - ဇာတ္ကားအစမွာ စာတန္းထိုးတဲ့အခ်ိန္ ေအာင္ဗပါ၀ါ ကုိယ္ပိုင္ေရးၫႊန္း ႐ုိက္ကူးသည္လို႔ ျမင္လိုက္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲမွာ ဘယ္ေလာက္အထိ နင္သြားတယ္ဆိုတာ အခုထိ ျပန္အမွတ္ရေန မိေသးေတာ့တယ္။ "ဟာ... သြားပါၿပီ" ဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔အတူ ဒီဇာတ္ကားက်မွ ေလးခ်ပ္တြဲႀကီး ျဖစ္ရတယ္လို႔ကြာဆိုၿပီး အေတာ္ႀကီးကို စိတ္ညစ္သြားခဲ့တာပါ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္အထင္ေတြ မွားသြားခဲ့ရပါတယ္။ ရွာမွရွားတဲ့ ေအာင္ဗပါ၀ါရဲ႕ ထူးရွယ္ဇာတ္ကားပါ။ ကာရန္လိုလို၊ နေဘလိုလို၊ ဇာတ္ဟန္လိုလို၊ နတ္ဟန္လိုလို စကားလံုးေတြနဲ႔ မႏွိပ္စက္တဲ့ ေအာင္ဗပါ၀ါရဲ႕ ဇာတ္ကားပါခင္ဗ်ား။ ဇာတ္လမ္းေလးကလည္း အရင့္အရင္ ဇာတ္လမ္းေတြနဲ႔ ဆီနဲ႔ေရပမာ လားလားမွ်မဆုိင္တဲ့ ဇာတ္လမ္းေကာင္းေလးပါ။ ျဖစ္ႏုိင္မျဖစ္ႏိုင္ ဆိုတာကိုေတာ့ မစဥ္းစားေၾကးေပ့ါဗ်ာ။ ေနာ။ အဂၤလန္ျပန္ သူေဌးသမီးတစ္ေယာက္ကလည္း ေရသန္႔ပို႔တဲ့ ကားသမားကို ႀကိဳက္ႏုိင္တာပါပဲ။ အဲလိုအျဖစ္ေတြမွ တစ္ပံုႀကီးပဲ။ ဘယ္မွာလဲလို႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ကို လာမေမးနဲ႔ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ကုိဉာဏ္ ေျဖရခက္တယ္ဗ်။ မရမကေမးမယ္ဆုိလည္း ေျဖရတာ အလြယ္ေလးပါ။ မခက္ပါဘူး။ ဗီဒီယိုေတြ၊ ႐ုပ္ရွင္ေတြထဲမွာလို႔ ေျပာလုိက္မွာေပါ့။ ဟုတ္ဖူးလားဗ်။ အၿမဲတမ္းလိုလို ေပါေတာေတာ ေဗလု၀က ဒီဇာတ္ကားမွာ တကယ့္ကို ဇာတ္ပို႔စစ္စစ္ႀကီး ျဖစ္ေနပါေရာလား။ သူ႔ကိုၾကည့္ၿပီး မရယ္ဘဲကို မေနႏိုင္ဘူး။ ေအာင္ဗပါ၀ါရဲ႕ ရင္တြင္းျဖစ္ခံစားခ်က္ အခ်ိဳ႕ကိုလည္း ဒိုင္ယာေလာ့ခ္ေတြ အေနနဲ႔ ေဖာေဖာသီသီ ထည့္ထားပါေသးသဗ်ာ။ ငွားၾကည့္ဖို႔ ၫႊန္းခ်င္သဗ်။ ဟိုးအရင္က ေအာင္ဗပါ၀ါရဲ႕ စပါယ္ရွယ္ကားေတြေၾကာင့္ ေဒါသေတြ ပြားခဲ့ရသူေတြအတြက္ ေအာင္ဗပါ၀ါက အေႂကြးျပန္ဆပ္တဲ့ကားလို႔ ကၽြန္ေတာ္က ဆိုလို္က္ခ်င္ေသးတယ္။ ဆရာေအာင္ဗပါ၀ါေရ... မေကာင္းရင္လည္း ကၽြန္ေတာ္က မေကာင္းဘူးပဲ။ ဒီဇာတ္ကားအတြက္ေတာ့ ခင္ဗ်ားကို ခ်ီးက်ဴးပါရဲ႕ဗ်ာ။ အဲလုိေလးေတြ ႐ုိက္တတ္ရဲ႕သားနဲ႔ ေပါေတာေတာေတြ မလုပ္ပါနဲ႔ဗ်။ ေအာင္ဗပါ၀ါဆိုတဲ့ နာမည္ကို ၾကားလုိက္တာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ေၾကာက္ေနခဲ့တာဗ်။ အခုေတာ့ နည္းနည္းအေၾကာက္ေျပသြားပါၿပီ။
ဇာတ္ကားအမည္ - တိမ္လြင့္သြားတဲ့ေကာင္းကင္
ဇာတ္လမ္း - ေမာင္ေမာင္ျမင့္သိန္း
ဇာတ္ၫႊန္း - လွ၀င္း (ေဘာဂေဗဒ)
ဒါ႐ုိက္တာ - ကုသိုလ္
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ရန္ေအာင္၊ ေျပတီဦး၊ မိုးေဟကို၊ ကိုေပါက္
ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ - (အင္း...) အခုတေလာ ကၽြန္ေတာ့္ၾကည့္သမွ် ဇာတ္ကားေတြကလည္း တကယ့္လက္ေတြ႔နဲ႔ ကင္းကြာေနတာေတြခ်ည္းပဲ။ အားလံုးကို ႐ုပ္ရွင္ပဲေလ၊ ဗီဒီယိုပဲေလလို႔ ျဖည့္ေတြးေပးၿပီး ၾကည့္ေနရတယ္။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ အသက္ကို အေႂကြးေတာင္းတယ္၊ အေတာင္းခံရသူကလည္း လက္ခံတယ္၊ သတ္မယ့္လူကလည္း အိမ္မွာလို္က္ေနတယ္။ ကဲ... ဒီေလာက္ဆိုရင္ စဥ္းစားသာ ၾကည့္ပါေတာ့ဗ်ာ။ ေျပာေတာ့ျဖင့္ ဒီေန႔ေခတ္ႀကီးက ဘာေခတ္၊ ညာေခတ္ဆိုဗ်၊ ဘယ္လိုျဖစ္ၿပီး ဘိုးေတာ္ဘုရားေခတ္က အေတြးအေခၚေတြကို ဇာတ္လမ္းဆင္ေနရတာတုန္းဗ်။ ဒီေန႔လူငယ္ေတြအတြက္ အသိဉာဏ္ပညာေတြ ပြင့္သြားေစမယ့္၊ ဘ၀တိုက္ပြဲေတြအတြက္ အားအင္ေတြ ျဖည့္စြမ္းေပးႏုိင္မယ့္ ဇာတ္လမ္းမ်ိဳးေတြကို မစဥ္းစားၾက၊ မေရးသားၾက၊ မ႐ုိက္ကူးၾကေတာ့ဘူးလားဗ်။ ဒီဇာတ္ကားကိုၾကည့္ၿပီး ဘာရသလဲလို႔ေမးရင္ ဘာမွမရဘူးလို႔ပဲ ေျဖရမွာပဲ။ ရန္ေအာင္နဲ႔ ေျပတီဦးရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္ အားၿပိဳင္မႈကိုေတာ့ ျမင္ေတြ႔ခြင့္ရတာေပါ့ဗ်ာ။ ဒါကလည္း သူတို႔အတြက္ ထမင္းစားေရေသာက္ပါ။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရရင္ မိုးေဟကိုကို ၾကည့္ခ်င္တဲ့အတြက္ ဒီဇာတ္ကားကို ငွားၾကည့္ျဖစ္တာဗ်။ သူ႔ခမ်ာလည္း သနားပါရဲ႕။ ဇာတ္ကားတစ္ခုလံုးမွာ ရယ္ရတဲ့အခန္းဆိုလို႔ ႏွစ္ခန္း၊ သံုးခန္းေလာက္ပဲ ပါရရွာတယ္။ တကယ့္ကို ငိုပြဲသဘင္ ဆင္ႏႊဲေနရရွာသကိုး။ ကုသိုလ္တို႔႐ုိက္ခ်က္ ျပင္းပါ့ဗ်ာ။
ဇာတ္ကားအမည္ - အန္ကယ္ေဖေဖ
ဇာတ္လမ္း - ၾသရသ
ဇာတ္ၫႊန္း - ျမင့္သန္းေအာင္
ဒါ႐ုိက္တာ - ညီညီထြန္းလြင္
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - လူမင္း၊ ရတနာခင္၊ ၀တ္မႈန္ေရႊရည္၊ ဟိန္းမင္း၊ မ်ိဳးမ်ိဳးခုိင္
ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ - လူမင္းကို ပိုက္ဆံေပးခ်င္တာမ်ားဗ်ာ။ ဒီအတုိင္းေပးလိုက္ရင္ ေက်းဇူးတင္မယ့္ကိစၥကို အလကားေနရင္း ဇာတ္ကားထဲမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ခုိင္းေနေသးတယ္။ လူမင္းေပးရတဲ့ ပိုက္ဆံရဲ႕ ႏွစ္ဆေလာက္ကို ပရိသတ္ဆီက ျပန္လိုခ်င္ေတာ့ ဘာလုပ္တယ္ထင္လဲ။ ၀တ္မႈန္ေရႊရည္ကို ေကာက္ထည့္လုိက္တာေပါ့။ အင္း... သူေလးကလည္း.. သူေလးပါပဲေလ။ ငယ္ဂုဏ္ေလးနဲ႔ ကေလးလိုလို၊ (အင္း) ကေလးလုိလိုေပါ့ဗ်ာ ဆိုေတာ့ကာ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း ငွားၾကည့္ရေတာ့တာေပါ့။ မယံုမရွိနဲ႔ဗ်ိဳဳ႕... ဒီိေခတ္ႀကီးထဲမွာ ၀က္သားစားလို႔ လင္မယားကြဲတယ္ဆိုတာ ရွိေသးတယ္ဗ်။ မယံုဘူးလား၊ မယံုရင္ အန္ကယ္ေဖေဖကို ငွားၾကည့္။ အဲဒီအထဲမွာ တကယ္ကြဲတယ္။ လူမင္းက ၀က္သားစားတယ္။ ရတနာခင္က နတ္ကိုယံုၾကည္တယ္။ အဲဒီမွာ ျပႆနာျဖစ္တယ္။ ရွင္ ၀က္သားကိုျဖတ္မလား၊ ကၽြန္မကို ျဖတ္မလားဆိုေတာ့ ၀က္သားကို မျဖတ္ႏုိင္ဘူးတဲ့။ အဲဒီမွာ လင္မယားကြဲသြားတယ္။ လြယ္လိုက္တာဗ်ာ။ တကယ္တမ္း ဒါ႐ုိက္တာျပခ်င္တာက အဲဒါမ်ိဳး ဟုတ္မယ္မထင္ပါဘူး။ အဲ... သူက လူပ်ိဳႀကီးဆိုေတာ့လည္း လင္မယားဆိုတာ အဲလို လြယ္လြယ္ကေလး ကြဲလို႔ရတယ္လို႔ ထင္ေနတာျဖစ္မယ္ဗ်။ သမီးေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ လင္မယားက ကြဲသြားလိုက္ပံုက စားပြဲေပၚက ဖန္ခြက္ျပဳတ္က်တာ က်ေနတာပဲ။ အရြယ္ေရာက္ေနတဲ့ သမီးနဲ႔ တစ္ခန္းထဲမွာ အတူေနတာကလည္း အမ်ားေျပာမယ္ဆို ေျပာစရာပါပဲ။ ပိုဆိုးတာက ဇာတ္လမ္းသေဘာေပါ့ဗ်ာ။ ထားပါေတာ့။ ဖေအလုပ္သူက သမီးေပ်ာ္ေစခ်င္လုိ႔ အတင္းလုိက္ၿပီး ေယာက္်ားေပးစားတဲ့ ပံုစံႀကီးကေတာ့ လြန္လြန္းတယ္ထင္တယ္ဗ်ာ။ သမီးကလည္း ယူမွာပဲ၊ ယူမွာပဲဆိုၿပီး ဟိုဒင္းျဖစ္၊ ဖေအကလည္း သမီးခ်စ္ေနတဲ့ေကာင္ေလးကို ယူပါကြာ၊ ယူပါကြာဆိုၿပီး အတင္းလုိက္ေပးစားနဲ႔ အားပါးပါး တကယ့္ကို ႏုိင္ငံတကာအဆင့္မီပါဗ်ိဳ႕။ ကုိယ့္ဟာကုိယ္ တြဲဖက္ဒါ႐ုိက္တာလုပ္ၿပီး ပညာရင္ႏို႔ေသာက္စို႔ေနတာ ဟုတ္ေနရဲ႕သားနဲ႔ ေရႊဉာဏ္ေတာ္ေတြ ကြန္႔ျမဴးၿပီး ဇာတ္လမ္းေတြဘာေတြ ထေရးလိုက္ေတာ့ ျဖစ္ၿပီေပါ့ဗ်ာ။ ၾသရသေရ... ထို္င္ေနအေကာင္းသား၊ ထသြားမွ အက်ိဳးမွန္းသိ ဆိုတဲ့ ျမန္မာစကားပံု ရွိတယ္ဗ်။ ကဲပါဗ်ာ... အတုိဆံုး မွတ္ခ်က္ေပးရရင္... ျမန္မာမ်က္စိနဲ႔မၾကည့္၊ ျမန္မာနားနဲ႔ နားမေထာင္ဘဲ ၾကည့္႐ႈမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ၀တ္မႈန္ေရႊရည္ေလးက ခ်စ္စရာေကာင္းသားဗ်။ ၾကည့္ၿပီးခါမွ ေတာက္တေခါက္ေခါက္နဲ႔ ျဖစ္သြားရင္လည္း ကၽြန္ေတာ့္အလြန္ မဟုတ္ေၾကာင္းပါေနာ္။
ဇာတ္ကားအမည္ - ပ်ားရည္ေရာင္လမင္း
ဇာတ္ၫႊန္း - ထူးႏြယ္အိမ္
ဇာတ္လမ္းႏွင့္ ဒါ႐ုိက္တာ - ေမာင္မ်ိဳးမင္း
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ေျပတီဦး၊ ရန္ေအာင္၊ မိုးေဟကို
ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ - နည္းနည္းပါးပါး ရယ္ရတယ္။ မ်ားမ်ားစားစား စိတ္ညစ္ရတာေတြလည္းပါတယ္။ ေကာင္းသလိုလို ထင္ရတယ္။ မေကာင္းဘူးလို႔လည္း ေျပာလို႔ရတယ္။ ဟာကြာ... မင္းဟာက ဘာေတြေျပာေနမွန္းလည္း မသိဘူး။ ႐ႈပ္ေနတာပဲလို႔ စာဖတ္သူက ေျပာခ်င္ေနၿပီလား။ ဟုတ္တယ္ဗ်... ကၽြန္ေတာ္လည္း အဲဒီဇာတ္ကားကို ၾကည့္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ အဲဒီလို ျဖစ္ခဲ့ရတာကိုး။ ဘာေတြမွန္းကို မသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ကိုကပဲ လုိက္မမီတာလား မသိပါဘူးဗ်ာ။ မဟုတ္ကဟုတ္က ေပါက္ကရ စဥ္းစားတတ္ရင္ သူမ်ားနဲ႔မတူတဲ့ ဇာတ္လမ္းျဖစ္သလားဆိုတဲ့ ေမးခြန္းတစ္ခု ကၽြန္ေတာ့္ေခါင္းထဲမွာ ေပၚေနတယ္ဗ်။ ေအးဗ်ာ... အပ်င္းေျပ ၾကည့္မွာဆိုရင္ေတာ့ ေျပတီဦးနဲ႔ မိုးေဟကိုေၾကာင့္ ၾကည့္ေပ်ာ္မွာပါ။
ဇာတ္ကားအမည္ - ရင္ခုန္သံျဖည့္ဘက္
၀တၳဳ - လမင္းမိုမို
ဇာတ္ၫႊန္း - ဆုၾသခ်ယ္
ဒါ႐ုိက္တာ - သိန္းဟန္ (ဖီးနစ္)
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ေက်ာ္ရဲေအာင္၊ အိႁႏၵာေက်ာ္ဇင္၊ ၀ိုင္းစုခုိင္သိန္း
ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ - ဗီဒီယိုကို ဗီဒီယိုအမွတ္နဲ႔ၾကည့္ဆိုတဲ့ ေနာက္ထပ္ ဇာတ္လမ္းတစ္ခုေပါ့ဗ်ာ။ ေက်ာ္ရဲေအာင္ရဲ႕ ဖန္တစ္ရာေတေနတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈပံုစံေတြကို မၿငီးေငြ႔ေသးဘူးဆိုရင္ေတာ့ ၾကည့္လုိ႔ေကာင္းမွာပါ။ ထြန္းအိႁႏၵာဗိုကေတာ့ ၀ါရင့္သ႐ုပ္ေဆာင္ ဆိုတဲ့ဂုဏ္ကုိ အျပည့္အ၀ကို ထိန္းေနၿပီဗ်။ မ်က္လံုးေတြ၊ ႏႈတ္ခမ္းေတြနဲ႔ စကားေတြေျပာသြားလိုက္တာမ်ား ခဏခဏ ျပန္ရစ္ၾကည့္ရတယ္။ မင္းသမီးသစ္ေလးေတြ အတုယူသင့္တယ္။ ေစ်းကြက္စီးပြားေရးစနစ္မွာ အိမ္ေထာင္ေရးဟာလည္း ေစ်းကြက္၀င္ေနၿပီဆိုတာ အတိအလင္းကို ခ်ျပေနၾကၿပီကိုး။ ျဖစ္တဲ့ေရာဂါနဲ႔ ေက်ာ္ရဲေအာင္ေနထိုင္ပံုကို ျပတာကလည္း လမိုင္းမကပ္လိုက္တာဗ်ာ။ ခ်က္ခ်င္းေသသင့္တယ္။ ဆရာ၀န္ဆိုတဲ့လူကလည္း သူ႔လူနာအေၾကာင္းကို အျခားတစ္ေယာက္ကို အဲသလုိမ်ိဳး ေျပာခြင့္ရွိသလားဆိုတာ စဥ္းစားစရာပဲ။ ဒီေလာက္ႀကီး ဆရာ၀န္ေတြကို မေကာင္းျမင္ေနပါတယ္ဆိုမွ။ အျပမတတ္ေတာ့ ေသာက္တလြဲေတြ ျဖစ္ကုန္တာေပါ့ဗ်ာ။
ဇာတ္ကားအမည္ - သဲကိုးျဖာအခ်စ္
၀တၳဳ - လမင္းမိုမို
ဇာတ္ၫႊန္း - ကိုေရႊမိုးသက္
ဒါ႐ုိက္တာ - ကိုေဇာ္ (အ႐ုဏ္ဦး)
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ေျပတီဦး၊ ရဲေအာင္၊ စိုးျမတ္သူဇာ၊ ဆုပြန္ထြာ၊ မ်ိဳးမ်ိဳးခုိင္
ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ - တကယ့္မဟာက႐ုဏာေတာ္ရွင္ အခ်စ္သူရဲေကာင္းႀကီးေတြကို ၾကည့္ခ်င္သပဆိုရင္ ဒီဇာတ္ကားကို မျဖစ္မေန ငွားၾကည့္ၾကပါဗ်ာ။ ေျပာသာေျပာရတာ... ဟုတ္ေတာ့လည္း ဟုတ္သားဗ်။ ဇာတ္ကားထဲက သူတို႔လိုမ်ိဳး အေျခအေနဆိုရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူတို႔လို အခ်စ္သူရဲေကာင္း ျဖစ္ခ်င္လိမ့္မယ္ထင္တယ္။ ဒီဇာတ္ကားမွာ ေျပတီဦးနဲ႔ စိုးျမတ္သူဇာရဲ႕ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈကေတာ့ လက္ဖ်ားခါမိပါရဲ႕ဗ်ာ။ အမယ္... ခင္ထံုလို႔ ကၽြန္ေတာ္ကေခၚတဲ့ ဆုပန္ထြာကလည္း သူ႔ဇာတ္႐ုပ္နဲ႔ ကြက္တိပါဗ်ာ။ ဒါ႐ုိက္တာ ေတာ္ပါဘိ။ ျဖစ္ႏုိ္င္တာ၊ မျဖစ္ႏုိင္တာေတြ မစဥ္းစားနဲ႔ဗ်ာ။ သ႐ုပ္ေတြအားလံုးက အပိုအလိုမရွိ ကြက္တိေတြ သ႐ုပ္ေဆာင္ထားၾကတယ္။ ဇာတ္လမ္းေလးကလည္း မတူဆန္းျပားတဲ့ အေတြးေလးဗ်။ ငွားၾကည့္ျဖစ္ေအာင္ ၾကည့္လုိက္စမ္းပါလို႔ လက္တို႔ပါရေစဗ်ာ။ စိုးျမတ္သူဇာရဲ႕ မ်က္ႏွာအမူအရာေတြဟာ ဇာတ္ကားၿပီးသြားတဲ့အထိ စြဲက်န္ရစ္ခဲ့တယ္ဗ်။ အဲဒါေၾကာင့္လည္း မႀကီးစိုးတုိ႔ အခုအခ်ိန္အထိ ပန္းပန္ေနႏိုင္တာ ျဖစ္မွာပါဗ်ာ။ တကယ္ေတာ္ပါတယ္။
ဗီဒီယိုဇာတ္ကားေတြအေၾကာင္း ေရးပါဦးလို႔ တုိက္တြန္းၾကသူေတြအတြက္ အခ်ိန္ေပးၿပီး ေရးလိုက္တာပါဗ်ာ။ ၾကည့္ခဲ့သမွ် ဇာတ္ကားအကုန္လံုးကို ျပန္ေရးမျပနုိင္တာကို စိတ္မေကာင္းဘူး။ အခ်ိန္လည္း မေပးႏုိင္သလို၊ သိပ္ၿပီးေတာ့လည္း ေရးခ်င္စိတ္ မရွိလို႔ပါ။ အခ်ိဳ႕အခ်ိဳ႕ေတြအတြက္ ေက်နပ္ေစတယ္ သေဘာက်ေစတယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ေရးရက်ိဳး နပ္ပါတယ္။ မႀကိဳက္တဲ့လူေတြကေတာ့ ေက်ာ္ဖတ္လုိက္ပါဗ်ာ။
ကိုဉာဏ္ (ပန္းေလာင္ေျမ)
၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္၊ ၾသဂုတ္လ ၂၃ ရက္၊ တနလၤာေန႔။
ညေန ၄ နာရီ ၃၈ မိနစ္တြင္ၿပီး၏။
Thanks for sharing!!!
ReplyDeleteဟုတ္ကဲ့၊ လာေရာက္ဖတ္႐ႈၿပီး ကြန္းမန္႔ေပးခဲ့တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးပါေနာ္။
ReplyDeleteကိုဥာဏ္ေရ..
ReplyDeleteေရသည္ေယာက်ၤား ညႊန္းလို႔သြားၾကည့္တာ အစကေနအဆံုး တလံုးမွၽြလြဲတဲ့ ကိုရီးယားကားစစ္ၾကီးပါပဲ။ အဲ့ကား ျမန္မာျပည္မွၾလြန္ခဲ့တဲ့ ၆ႏွစ္ေက်ာ္က ျပပီးသြားတဲ့ကား
ဟိုကားက မင္းသမီးေလးရဲ့ မ်က္လံုးေလးက တကဲ့ကို အျပစ္ကင္းပီး လံုး၀ မသိနားမလည္ပံုေလး ျဖစ္ေနပီး အိမ္ဒါ့ မ်က္လံုးေတြနဲ႔တျခားစီျဖစ္ေနတယ္။ အီမ္ဒါက သူ႔ဟာနဲံသူေတာ့ေခ်ာေပမဲ့ ကိုးရီးယးနဲ့သြားယွဥ္ထားတဲ့ ဇာတ္လမ္းမွာက်ေတာ့ မင္းသမီးအလွကိုမမီွေတာ့ပဲ သူ႔လို သရုပ္ေဆာင္မပီဘူးဗ်ာ။
ေရသည္ေယာက်ၤားက ကိုးရီးယားမင္းသားက သိပ္မေခ်ာေပမဲ့ ဒီကားမွာေနတိုးက ေခ်ာေနတယ္။
ဒါရီုက္တာ ဇာတ္ည႔န္းေရးသူေတြက ကိုရီးယားကားကို တေသြမတိမ္းျမန္မာမႈျပဳထားတာပဲဗ်ာ.. ျမန္မာဇာတ္လမ္းစစ္ဆိုရင္သိပ္ေကာင္းမွာပဲ။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုဥာဏ္ညႊန္းတဲ့ကားေလးေတြ သြားၾကည့္ျဖစ္လို႔ေက်းဇူးပါ