(၁)
၀တၳဳ - အိုစြမ္းျပည့္
ဇာတ္ၫႊန္း - ေဇာ္ျမင့္ဦး
ဒါ႐ုိက္တာ - မလိခ စိုးထိုက္ေအာင္
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ခန္႔စည္သူ၊ စိုးျမတ္သူဇာ၊ သန္းသန္းစိုး၊ ဘုန္းလွ်ံ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီက မင္းသား၊ မင္းသမီးေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ား ေတာ္လုိက္သလဲဆိုရင္ မာနခ်င္းၿပိဳင္ေနတာေတာင္ မာနခ်င္းၿပိဳင္ေနတယ္လို႔ မထင္ရဘူး။ ေဘးကဇာတ္ပို႔ေတြက စကားလံုးေတြသံုးၿပီး နင္တို႔ႏွစ္ေယာက္က မာနခ်င္းၿပိဳင္ေနတာကိုးတို႔၊ နင္ကလည္း မဟုတ္တဲ့မာနေတြ ထားေနျပန္ၿပီတို႔ စသည္စသည္ျဖင့္ ပို႔ေပးခါမွပဲ ေၾသာ္... သူတို႔ႏွစ္ေယာက္က မာနခ်င္းၿပိဳင္ေနၾကပါလားလို႔ သိရေတာ့တယ္။ ခ်ီးက်ဴးလို႔ကို မဆံုးဘူး။ အျခားဇာတ္ကားေတြမွာလိုမ်ိဳး ႐ွဴး႐ွဴးရွဲရွဲႀကီးေတြျဖစ္ၿပီး မာနၿပိဳင္တာ၊ ေဒါသထြက္တာမ်ိဳး မဟုတ္တဲ့အတြက္ေတာ့ သေဘာက်မိတာအမွန္ပဲ။ ခန္႔စည္သူက နည္းနည္းလႈပ္ေပမယ့္ စိုးျမတ္သူဇာက ဒီဇာတ္ကားမွာ နည္းနည္းမ်ား အၿငိမ္လြန္ေနသလားလို႔ ေတြးေနမိတယ္။ ေဒါသထြက္ရင္ေတာင္ ေခါင္းေအးေအးနဲ႔ ထြက္မယ္ဆိုတဲ့ ပံုစံမေပါက္ဘဲ စိတ္မပါလက္မပါ သ႐ုပ္ေဆာင္ေနသလားရယ္လို႔ေတာင္ ေတြးမိေစတယ္။ အခ်ိဳ႕စကားေျပာခန္းေတြဆိုရင္ တအားေပါ့လြန္းတယ္။ ဇာတ္လမ္းကို ဆြဲေခၚသြားပံုကေတာ့ သေဘာက်စရာပါ။ ဇာတ္ၫႊန္းဆရာ ေတာ္တယ္လို႔ ခ်ီးက်ဴးရမယ္။ ကၽြန္ေတာ့္အထင္ေျပာရရင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ပညာကို ကၽြန္ေတာ္နားမလည္ႏုိင္တဲ့အတြက္ သူတို႔သ႐ုပ္ေဆာင္မႈေတြကို အျပစ္ျမင္ေနမိတယ္ ထင္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ဇာတ္ကားတစ္ခုလံုး ၿပီးသြားတဲ့အထိ စိတ္၀င္စားမႈကို တစ္ျပားေလးမွ မေလွ်ာ့သြားေအာင္ ဆြဲေခၚသြားႏုိင္တဲ့ ဒီဇာတ္ကားကို အမွတ္ေပးထားမိလို႔ပါပဲ။ ငွားၾကည့္ျဖစ္ေအာင္ ငွားၾကည့္သင့္တဲ့ကားလို႔ ဆိုခ်င္ပါတယ္။
(၂)
ဇာတ္ကားအမည္ - ကဲ... ဘာတတ္ႏိုင္ေသးလဲ
ဇာတ္လမ္း၊ ဇာတ္ၫႊန္း၊ ဒါ႐ုိက္တာ - စိုးေက်ာ္ဆန္း
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - စြမ္း၊ မိုးယုစံ၊ ေမသဥၹာဦး၊ ၾကည္လဲ့လဲ့ဦး၊ ေကာင္းစံ၊ မ်ိဳးမ်ိဳးခုိင္
[ကၽြန္ေတာ့္အျမင္၊ ကၽြန္ေတာ့္မွတ္ခ်က္]ဇာတ္လမ္း၊ ဇာတ္ၫႊန္း၊ ဒါ႐ုိက္တာ - စိုးေက်ာ္ဆန္း
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - စြမ္း၊ မိုးယုစံ၊ ေမသဥၹာဦး၊ ၾကည္လဲ့လဲ့ဦး၊ ေကာင္းစံ၊ မ်ိဳးမ်ိဳးခုိင္
ကၽြန္ေတာ္ဘယ္တုန္းကမွ မၾကည့္တဲ့မင္းသားမို႔ မယူပါဘူးဆိုတာကို ဗီဒီယိုဆုိင္က အစ္မႀကီးက အတင္းေပးလိုက္တဲ့အတြက္ ၾကည့္ျဖစ္တဲ့ကားပါ။ ရယ္ရတယ္ဆိုၿပီး အတင္းထည့္ေပးလုိက္တာပါ။ အျခားဇာတ္ကားသစ္ ၾကည့္စရာမရွိတဲ့အခ်ိန္မို႔ ေအာင့္ကာနမ္းလုိက္ရပါတယ္။ ဇာတ္ကားနာမည္မွာ ေမးထားသလိုပါပဲ။ ဒီဇာတ္ကားကို ၾကည့္ၿပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ ဘာတတ္ႏုိင္ေသးလဲဆိုရင္ ဟုတ္ကဲ့... ဘာမွမတတ္ႏုိင္ပါဘူးလို႔ပဲ ေျဖရပါေတာ့မယ္။ လက္ေတြ႔ဘ၀ေတြ၊ သ႐ုပ္မွန္ေတြ၊ သဘာ၀က်တာေတြ၊ ဘာေတြညာေတြကို မေတြးေတာ့ပါဘူး။ ဗီဒီယိုဇာတ္ကားကို ဗီဒီယိုဇာတ္ကားလို႔သာမွတ္ကြလို႔ ကုိယ့္ဘာသာကိုယ္ ျပန္ဆံုးမရပါတယ္။ ေရွးေခတ္ေဟာင္း အျဖဴအမည္းဓာတ္ပံု သံုးေလးပံုျပၿပီး ေဆြေတာ္မ်ိဳးေတာ္ဆိုၿပီးလုပ္၊ အစ္မႀကီးသံုးေယာက္က တစ္ေယာက္တစ္မ်ိဳးစီနဲ႔ ညီမအငယ္ဆံုးေလးရဲ႕ ခ်စ္သူရည္းစားကို ပညာေပးႏွိပ္ကြပ္တဲ့အေၾကာင္း ႐ိုက္ျပထားတာပါ။ ဒိုင္ယာေလာ့ခ္ေတြအတြက္ သံုးႏႈန္းထားတဲ့ စကားလံုးေတြကို နားေထာင္ရင္း ၾကက္သီးေတာင္ ထမိေသးေတာ့တယ္။ အိမ္က အေမ့ေရွ႕မွာမ်ား အဲဒီလိုသြားေျပာမိရင္ "စကားကို ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်း မေျပာတတ္ဘူးလား" ဆိုၿပီး ကၽြန္ေတာ္ကိုဉာဏ္တစ္ေယာက္ ဒီအရြယ္ႀကီးနဲ႔ ေခါင္းအေခါက္ခံရဦးမယ္ ထင္ပါရဲ႕။ သူတို႔ေတြေတာ့ ေျပာေနၾကတာ ေအးေအးေဆးေဆးပဲ။ ခ်စ္သူသက္တမ္း ႏွစ္ပတ္လည္ေန႔အတြက္ အျပင္သြားဖို႔ဆိုၿပီး မိုးယုစံ၀တ္စားလာတာကို ကင္မရာမင္းကလည္း ကြက္ကြက္ကြင္းကြင္း၊ ရွင္းရွင္းလင္းလင္းကို ႐ုိက္ျပထားေလေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကုိဉာဏ္ ၾကည့္ေနရင္းနဲ႔ တံေတြးေတြ ခဏခဏ ၿမိဳခ်ရပါေသးလား။ ေပါင္လယ္ေလာက္အထိ တိုႏွံ႔ႏွံ႔၀တ္ထားၿပီး ေလွကားေပၚကေန ဆင္းလာတာကို ႐ိုက္ျပထားပံုက အံ့ေလာက္စရာပါခင္ဗ်။ အစ္မႀကီးေတြကို ငေပါမႀကီးေတြ လံုးလံုးျဖစ္ေအာင္ သ႐ုပ္ေဖာ္ျပသြားပံုကလည္း သင္းတယ္ခင္ဗ်။ ရယ္စရာေကာင္းတဲ့အခန္း ၄-၅ ခန္းေလာက္ ၾကည့္လိုက္ရတဲ့အတြက္ေတာ့ ေက်းဇူးတင္မိေသးေတာ့တယ္။ မိုးယုစံကို သြားခိုးဖို႔အတြက္ ေလွကားေတြဘာေတြ အက်အနေထာင္ၿပီး စြမ္းတို႔တူ၀ရီးႏွစ္ေယာက္ သံဆူးႀကီးေခြတင္ထားတဲ့ နံရံတံတုိင္းကို ေက်ာ္သြားပံုကေတာ့ ေစာရေတြအတြက္ သင္ခန္းစာေပ့ါခင္ဗ်။ မွတ္သားသင့္ၾကပါတယ္။ ပုဂၢိဳလ္ခင္မွ တရားမင္တယ္ဆိုတဲ့စကားလည္း ရွိတယ္မဟုတ္လား။ ကၽြန္ေတာ္က ပုဂၢိဳလ္မခ်စ္ေတာ့လည္း အျပစ္ေတြျဖစ္ေနတာ ျဖစ္ေနႏိုင္ပါတယ္။ ၾကည့္မိၿပီးမွေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဘာမွမတတ္ႏုိင္ေတာ့ပါဘူးဗ်ာ။
(၃)
ဇာတ္ကားအမည္ - အိမ္
တြဲဖက္ဒါ႐ုိက္တာ - ပုညကုသုိလ္
၀တၳဳ၊ ဇာတ္ၫႊန္း၊ ဒါ႐ုိက္တာ - ကုသိုလ္
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ျမင့္ျမတ္၊ စိုးျမတ္နႏၵာ၊ ႏြဲ႔ႏြဲ႔မူ၊ ေဇာ္၀င္းႏုိင္၊ ကုသိုလ္၊ ဦးခုိင္တင္၊ ေဒၚတင္တင္လွ၊ ဆင္မ
[ကၽြန္ေတာ့္အျမင္၊ ကၽြန္ေတာ့္မွတ္ခ်က္]တြဲဖက္ဒါ႐ုိက္တာ - ပုညကုသုိလ္
၀တၳဳ၊ ဇာတ္ၫႊန္း၊ ဒါ႐ုိက္တာ - ကုသိုလ္
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ျမင့္ျမတ္၊ စိုးျမတ္နႏၵာ၊ ႏြဲ႔ႏြဲ႔မူ၊ ေဇာ္၀င္းႏုိင္၊ ကုသိုလ္၊ ဦးခုိင္တင္၊ ေဒၚတင္တင္လွ၊ ဆင္မ
တစ္ကားလံုး ေကာင္းလာၿပီးခါမွ ဇာတ္သိမ္းပံုေၾကာင့္ စိတ္ပ်က္သြားရတယ္။ အရသာရွိရွိနဲ႔ ခပ္ၿမိန္ၿမိန္ႀကီး ထမင္းစားလို႔ၿပီးခါနီးမွ အစားပိတ္အေနနဲ႔ ေနာက္ဆံုးေသာက္လိုက္တဲ့ ဟင္းရည္ထဲမွာ ဆံပင္ေမႊးရွည္ႀကီး ျမင္လိုက္ရသလို ျဖစ္သြားရတယ္။ ဇာတ္သိမ္းခန္းကိုသာ ယုတၱိရွိရွိေလး လုပ္ျပႏိုင္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ ဒီဇာတ္ကားကို အမွတ္ျပည့္ေပးမိမွာ အမွန္ပါပဲ။ မဟုတ္မခံ ခပ္ဆိုးဆိုး ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္အျဖစ္ ျမင့္ျမတ္နဲ႔ စိုးျမတ္နႏၵာက အေကာင္းဆံုး သ႐ုပ္ေဆာင္သြားႏုိင္ပါတယ္။ အထူးခ်ီးက်ဴးခ်င္တာက ဒါ႐ုိက္တာကုသိုလ္ရဲ႕ ဇာတ္ပို႔ေတြေရြးခ်ယ္မႈနဲ႔ ေနရာခ်ထားမႈျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ေနရာအလိုက္ အပိုအလိုမရွိတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြျဖစ္တာကို ေတြ႔ရတယ္။ အထူးသျဖင့္ ေဇာ္၀င္းႏုိင္ဟာ ရသမွ်လုပ္ကြက္အတြက္ ပရိသတ္ရဲ႕ လက္ခုပ္သံကို အျပည့္ယူသြားခဲ့တယ္။ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားႀကီး တစ္ခုခုမွာသာ လုပ္ကြက္ေကာင္းေကာင္းရခဲ့ရင္ အကယ္ဒမီဆု ရသင့္ေနၿပီျဖစ္တဲ့ ဇာတ္ပို႔ေကာင္းတစ္ေယာက္ပါ။ ကုသုိလ္ေပးခ်င္တဲ့ message က ေ၀၀ါးေနသလို ခံစားရတယ္။ ဘာကိုေပးခ်င္တာလဲလို႔ ေတြးလို႔မရဘူးျဖစ္မိတယ္။ အဲဒီလိုျဖစ္ေအာင္လည္း ဇာတ္ကားနာမည္က လာၿပီးေႏွာင့္ယွက္တယ္။ တကယ္ဆိုရင္ အဲဒီနာမည္အစား အျခားနာမည္တစ္ခုကို ဇာတ္ကားအမည္ေရြးသင့္တယ္။ အခုေတာ့ "အိမ္" ဆိုတဲ့နာမည္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ေတြးမိတာေတြက တျခားစီေတြျဖစ္ကုန္တယ္။ ဒါ႐ုိက္တာရဲ႕ဉာဏ္ကို ကၽြန္ေတာ္လုိက္မမီတာလည္း ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒီဇာတ္ကားတစ္ခုလံုးမွာ ကၽြန္ေတာ္အႀကိဳက္ဆံုးက ဒိုင္ယာေလာ့ခ္စကားတစ္ခြန္း ျဖစ္ပါတယ္။ အခုအခ်ိန္အထိ နားထဲမွာ ျပန္ၾကားေနတုန္းပဲ။ ဘယ္အခ်ိန္အထိ အဲဒီစကားသံက ကၽြန္ေတာ့္နားထဲမွာ လႊမ္းမိုးပဲ့တင္ထပ္ေနဦးမယ္ မသိပါဘူး။
"ေရြးခ်ယ္စရာရွိရင္ေတာ့ ေနာင္တမရမယ့္လမ္းကိုပဲ ေရြးခ်ယ္မွာေပါ့" တဲ့။
ေရြးခ်ယ္စရာရွိရဲ႕သားနဲ႔ ေနာင္တေတြကို ေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီး စားသံုးေလွ်ာက္လွမ္းေနၾကတဲ့ လူတခ်ိဳ႕ရဲ႕မ်က္ႏွာကိုျမင္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္သက္ျပင္း ခ်လိုက္မိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဆိုရင္ေရာ ဘာလုပ္မွာပါလိမ့္???
(၄)
ဇာတ္ကားအမည္ - ေယာက္်ားမစစ္ လာမခ်စ္နဲ႔
၀တၳဳ - ကိုၿငိမ္းဦး
ဇာတ္ၫႊန္း ႏွင့္ ဒါ႐ုိက္တာ - ဗန္းႀကီး (ခ) ေမာင္ေအာင္ (႐ူပေဗဒ)
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - မိုးေအာင္ရင္၊ ေနေအာင္၊ ေအာင္ခုိင္၊ န၀ရတ္၊ သိဂႌထြန္း
[ကၽြန္ေတာ့္အျမင္၊ ကၽြန္ေတာ့္မွတ္ခ်က္]၀တၳဳ - ကိုၿငိမ္းဦး
ဇာတ္ၫႊန္း ႏွင့္ ဒါ႐ုိက္တာ - ဗန္းႀကီး (ခ) ေမာင္ေအာင္ (႐ူပေဗဒ)
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - မိုးေအာင္ရင္၊ ေနေအာင္၊ ေအာင္ခုိင္၊ န၀ရတ္၊ သိဂႌထြန္း
လက္ေ၀ွ႔နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ဗဟုသုတအခ်ိဳ႕ သိခြင့္ရတဲ့အတြက္ေတာ့ ေက်နပ္မိတယ္။ မိန္းမစိတ္၀င္ေနတဲ့ သားကို ျပဳျပင္ေပးဖို႔အတြက္ ကုိယ့္႐ံုးက အလုပ္သမားကို တာ၀န္ေပးတာကိုေတာ့ နည္းနည္းေလး ေတြးမရျဖစ္မိတယ္။ အလုပ္ရွင္ေနေအာင္နဲ႔ အလုပ္သမား န၀ရတ္ကလည္း ရင္းႏွီးတာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ စိတ္ပညာနဲ႔ ေက်ာင္းၿပီးထားတယ္ဆိုတဲ့အတြက္ ခုိင္းတယ္ဆုိတာပဲ သိရတယ္။ ထပ္ၿပီးစိတ္၀င္စားတာက စိတ္ပညာနဲ႔ ေက်ာင္းၿပီးထားတဲ့ န၀ရတ္က အဲဒီကုမၸဏီမွာ ဘာလုပ္ရတာလဲဆိုတာနဲ႔ အဲဒီကုမၸဏီကေရာ ဘာလုပ္တာလဲ ဆိုတာကိုပါ။ မိုးေအာင္ရင္ဟာ အေျခာက္ဇာတ္႐ုပ္နဲ႔ အရမ္းကိုလုိက္ဖက္တာ ေတြ႔ရပါတယ္။ တကယ့္အေျခာက္ကေလးလို႔ေတာင္ ထင္မွတ္ရတယ္။ စိတ္ပ်က္မိတာတစ္ခုက သိဂႌထြန္းရဲ႕ ေျပာပံုဆိုပံု၊ လႈပ္ရွားပံုေတြက ဘာျဖစ္လို႔ အေျခာက္ပံုျဖစ္ေနရသလဲ ဆိုတာပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ နားကိုမလည္ႏုိင္ဘူး။ လက္ေ၀ွ႔သင္တာ၊ ထိုးတာကလည္း ဗီဒီယိုဆိုေတာ့လည္း ဗီဒီယိုေပါ့ေလ။ ထားလိုက္ပါေတာ့။ ဇာတ္လမ္းရည္ရြယ္ခ်က္ေလး ေကာင္းသလို ဟာသခန္းေလးေတြလည္းပါတဲ့ အပ်င္းေျပဇာတ္ကားတစ္ကားအျဖစ္ ၫႊြန္းလုိက္ပါတယ္။
(၅)
ဇာတ္ကားအမည္ - ကၽြန္ေတာ္တင္တဲ့ သတို႔သမီး
ဇာတ္လမ္း - လင္းညႇိဳ႕ေသြး
ဇာတ္ၫႊန္း - ကိုေက်ာ္
ဒါ႐ုိက္တာ - ေက်ာ္ေဇာလင္း ၏ အေတြးပံုရိပ္
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ဟိန္းေ၀ယံ၊ သက္မြန္ျမင့္၊ ေဇာ္ဦး၊ မိုခမ္း၊ ေဇာ္၀င္းႏုိင္၊ ခင္မို႔မို႔ေအး၊ တကၠသိုလ္ဂြမ္းပံု၊ ယြန္းေရႊရည္
[ကၽြန္ေတာ့္အျမင္၊ ကၽြန္ေတာ့္မွတ္ခ်က္]ဇာတ္လမ္း - လင္းညႇိဳ႕ေသြး
ဇာတ္ၫႊန္း - ကိုေက်ာ္
ဒါ႐ုိက္တာ - ေက်ာ္ေဇာလင္း ၏ အေတြးပံုရိပ္
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - ဟိန္းေ၀ယံ၊ သက္မြန္ျမင့္၊ ေဇာ္ဦး၊ မိုခမ္း၊ ေဇာ္၀င္းႏုိင္၊ ခင္မို႔မို႔ေအး၊ တကၠသိုလ္ဂြမ္းပံု၊ ယြန္းေရႊရည္
ယုတၱိတန္တာမတန္တာ၊ ျဖစ္ႏုိင္တာမျဖစ္ႏုိင္တာေတြ မစဥ္းစားဘဲ ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ မဆိုးလွပါဘူး။ ကိုရီးယားဇာတ္ကားေတြက ကပ္လြဲေလးေတြ လြဲတတ္တယ္လို႔ ေျပာၾကတယ္။ ကိုရီးယားကား သိပ္မၾကည့္ေတာ့ မသိပါဘူး။ ျမန္မာကားေတြကေတာ့ တိုက္ပဲတုိက္ဆုိင္လြန္းတယ္ ဆိုရေလာက္ေအာင္ အင္မတန္တိုက္ဆိုင္တတ္တာကို ေတြ႔ရပါတယ္။ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္တာေတြကလည္း အလကားေနရင္း လာတုိက္ဆုိင္ေနရတာပဲ။ ဟိန္းေ၀ယံရဲ႕ ေခါက္႐ိုးက်ိဳးေနတဲ့ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈေတြကို မျပင္ႏိုင္ရင္ေတာ့ အျခားေသာ မင္းသားသစ္ေတြက ေက်ာ္တက္သြားပါလိမ့္မယ္။ ပရိသတ္ကလည္း ဒီအက္ရွင္ေတြကိုခ်ည္းပဲ ျမင္ေနရတဲ့အခါ ၿငီးေငြ႔လာလိမ့္မယ္ ထင္ပါတယ္။ သူအံ့ၾသတာ၊ ေပ်ာ္ရႊင္တာ၊ စိတ္တိုတာေတြဟာ ဘယ္ဇာတ္ကားမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီတစ္ပံုစံတည္း ျဖစ္ေနတာကို သူကိုယ္တုိင္ မသိဘူးလားလို႔ ေမးခြန္းထုတ္မိတယ္။ ႐ုပ္အခံေလးကလည္းရွိ၊ ဆန္းေလးကလည္း ရွိေနခ်ိန္မို႔ ေအာင္ျမင္ေနေပမယ့္ ေရရွည္မွာ ငုပ္သြားႏုိင္ပါတယ္။ ထူးအိမ္သင္ေျပာခဲ့တဲ့ စကားတစ္ခြန္းကို ျပန္သတိရမိတယ္။ "အႏုပညာရွင္ေတြမွာ ပါရမီသက္ ကုန္သြားရင္ ပညာသက္နဲ႔ ဆက္ရတယ္" တဲ့။ ေတြးေတာဆင္ျခင္စရာပါ။ သိပ္ေတာ့လည္း မတိုက္တြန္းခ်င္တဲ့ ဇာတ္ကားပါ။
(၆)
ဇာတ္ကားအမည္ - သူညႇိဳ႕ေခၚရာ
၀တၳဳ - ပုညခင္
ဇာတ္ၫႊန္း - ပဥၥမံဒီ႐ုိင္း
ဒါ႐ုိက္တာ - မီးပြား
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - မင္းေမာ္ကြန္း၊ ခင္ေလးႏြယ္၊ မိုးယုစံ၊ ေဒစီေက်ာ္၀င္း၊ ခ်ိဳၿပံဳး၊ ေအာင္ေဇာ္
[ကၽြန္ေတာ့္အျမင္၊ ကၽြန္ေတာ့္မွတ္ခ်က္]၀တၳဳ - ပုညခင္
ဇာတ္ၫႊန္း - ပဥၥမံဒီ႐ုိင္း
ဒါ႐ုိက္တာ - မီးပြား
သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား - မင္းေမာ္ကြန္း၊ ခင္ေလးႏြယ္၊ မိုးယုစံ၊ ေဒစီေက်ာ္၀င္း၊ ခ်ိဳၿပံဳး၊ ေအာင္ေဇာ္
ပုညခင္ရဲ႕ ၀တၳဳကိုက နဂိုေကာင္းမို႔လား၊ မီးပြားေၾကာင့္ပဲလား၊ ပဥၥမံဒီ႐ုိင္းရဲ႕ ဇာတ္ၫႊန္းေကာင္းလို႔လား၊ သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြကပဲ ပီျပင္ေအာင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ႏုိင္ၾကလို႔လား စတဲ့ေမးခြန္းေတြနဲ႔ ဇေ၀ဇ၀ါ ျဖစ္ရတယ္။ ဒီလိုဇာတ္ကားေလးေတြ ရွိေနေသးတာေၾကာင့္၊ ၾကည့္ခြင့္ရေသးတာေၾကာင့္လည္း ျမန္မာဗီဒီယိုဇာတ္ကားေတြကို ကၽြန္ေတာ္မမုန္းႏုိင္ေသးတာပါ။ ဇာတ္ကားၿပီးမွပဲ စိတ္လက္ေပါ့ပါးသြားၿပီး အျပင္ေလာကထဲကို ျပန္ေရာက္ပါေတာ့တယ္။ အခ်ိဳ႕ဇာတ္၀င္ခန္းေတြ၊ စကားေျပာခန္းေတြ၊ သ႐ုပ္ေဆာင္မႈေတြကို သေဘာက်လြန္းလို႔ ခဏခဏ ျပန္ရစ္ၾကည့္မိတဲ့အတြက္ ဇာတ္လမ္းၾကာခ်ိန္ထက္ ပိုၾကာသြားရတယ္။ ဂၽြန္ထရာဗိုတာဟာ Face Off ႐ိုက္ၿပီးတဲ့အခ်ိန္ကစၿပီး ဗီလိန္ဇာတ္႐ုပ္ေတြနဲ႔ခ်ည္း အက်ိဳးေပးတယ္တဲ့။ အရမ္းကို ပီျပင္သြားလို႔ ျဖစ္မွာေပါ့ေနာ္။ ေနာက္ဆံုးၾကည့္လိုက္ရတဲ့ Love from Paris ဇာတ္ကားမွာလည္း ေခါင္းတံုးေျပာင္ေျပာင္နဲ႔ ဗီလိန္ဆန္ဆန္ သ႐ုပ္ေဆာင္ထားတာ တကယ့္ကို ေျပာင္ေျမာက္လွပါတယ္။ ေျပာခ်င္တာက ဒါမဟုတ္ပါဘူး။ ဒီဇာတ္ကားမွာ ခင္ေလးႏြယ္ရဲ႕ ဇာတ္ေကာင္စ႐ိုက္ကုိ ေျပာခ်င္တာပါ။ ခပ္ဆိုးဆိုး၊ ခပ္ေတေတ၊ ခပ္ေပေပ၊ ခ်စ္သူကို သ၀န္တိုၿပီး တဇြတ္ထိုး လုပ္မိလုပ္ရာလုပ္တတ္တဲ့ စ႐ုိက္ၾကမ္းၾကမ္း ဇာတ္ေကာင္အျဖစ္ ပီျပင္လြန္းတာကို အံ့ၾသမိပါတယ္။ မီးပြားကိုခ်ီးက်ဴးရမလား၊ ခင္ေလးႏြယ္ကိုပဲ ခ်ီးက်ဴးရမလား မသိပါဘူး။ ေနာင္႐ိုက္မယ့္ဇာတ္ကားေတြမွာ ခင္ေလးႏြယ္ဆိုတာနဲ႔ ဗီလိန္ပံုစံေတြခ်ည္း ျဖစ္လာမလားေတာင္ မသိေတာ့ပါဘူး။ ပုညခင္ဟာ ဇာတ္ေကာင္ေလး ၅ ခုေလာက္နဲ႔ ဇာတ္လမ္းတစ္ခုလံုးကို လွည့္စားခ်င္တုိင္းလွည့္စား၊ ဖမ္းစားခ်င္တိုင္း ဖမ္းစားသြားတာ အံ့ၾသစရာပါ။ အထူးသျဖင့္ မင္းေမာ္ကြန္း၊ ခင္ေလးႏြယ္နဲ႔ မိုးယုစံတို႔ သံုးဦးသံုးဖလွယ္အၾကား အျဖစ္အပ်က္ေတြနဲ႔ ဇာတ္လမ္းတစ္ခုလံုးကို ဆြဲေခၚသြားပါတယ္။ မိုးယုစံက အေအး၊ ခင္ေလးႏြယ္က အပူ၊ မင္းေမာ္ကြန္းက ၾကားညႇပ္ၿပီး ဘာလုပ္ရမွန္းမသိ ဘာကိုင္ရမွန္းမသိနဲ႔ အူေၾကာင္ေၾကာင္ စတဲ့စ႐ုိ္က္ေတြကို အပီျပင္ဆံုး သ႐ုပ္ေဖာ္သြားပါရဲ႕။ ဒီလိုဇာတ္ကားေတြက်ေတာ့ ဘာျဖစ္လို႔မ်ား ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားႀကီးအျဖစ္ မထုတ္လုပ္ၾကသလဲ မသိပါဘူး။ ေပးခ်င္တဲ့ message ကလည္း ေကာင္းမြန္ပါတယ္။ အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာကို ပံုေဖာ္ၾကပံုခ်င္း မတူညီတဲ့အတြက္ ရရွိလာတဲ့ အက်ိဳးရလဒ္ေတြလည္း မတူညီၾကတာကို ခ်စ္သူေတြအတြက္ တစ္ခုခု အက်ိဳးရွိေစမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ရပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ေတြးစရာေတြေပးမွာ အေသအခ်ာပါပဲ။ မၾကည့္မျဖစ္ ငွားၾကည့္သင့့္တဲ့ ဇာတ္ကားတစ္ခုလို႔ လက္တို႔လုိက္ခ်င္ပါတယ္။ တကယ္ေကာင္းလို႔ပါ။ မင္းေမာ္ကြန္း၊ ခင္ေလးႏြယ္၊ မိုးယုစံတို႔ သံုးဦးစလံုးကို အမွတ္ျပည့္ေပးမိပါတယ္။ မင္းသမီးႏွစ္ေယာက္ကိုေတာ့ ေမတၱာလက္ေဆာင္ အမွတ္ေလးေတြေတာင္ ပိုေပးလုိက္ခ်င္ပါေသးရဲ႕။ ဒီဇာတ္ကားထဲမွာ မိုးယုစံအရမ္းလွေနတယ္။ ေဒါသမထြက္တတ္တာေလး တစ္ခုကလြဲရင္ေပါ့။ :D
အမွတ္တရ
ကိုဉာဏ္ (ပန္းေလာင္ေျမ)
၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္၊ ဇူလိုင္လ ၅ ရက္၊ တနလၤာေန႔။
ေန႔လည္ ၂ နာရီ ၂၁ မိနစ္တြင္ၿပီး၏။
ကိုဉာဏ္ (ပန္းေလာင္ေျမ)
၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္၊ ဇူလိုင္လ ၅ ရက္၊ တနလၤာေန႔။
ေန႔လည္ ၂ နာရီ ၂၁ မိနစ္တြင္ၿပီး၏။
No comments:
Post a Comment